La rua i el carnaval arriba a les aules de 6è d’EP

La rua i el carnaval arriba a les aules de 6è d’EP

Un any més, hem gaudit de dies intensos de carnaval. Han estat moltes les sessions dedicades a treballar el nostre nom d’aula que donaria lloc, posteriorment, a la temàtica de la rua d’enguany: Siau qui sou, mallorquins!!! A sisè, vàrem coincidir amb el tema de les festes populars i, després de votar totes les opcions, els alumnes de 6è A es varen decantar per la festa de Sant Antoni i el dimoni, i els alumnes de 6èB per la festa de Moros i Cristians. Un gran treball de recerca d’informació va ajudar a conèixer millor el tema i donar forma a la comparsa que vareu poder gaudir a la Rua.

Per altra banda, divendres va ser el dia de la disfressa lliure. Com sempre, no varen faltar el personatges de pel·lícules, policies i lladres i, algun altre que ens va sorprendre per la seva caracterització.

Bon feina a tots/es!!!

Si clicau damunt les fotos accedireu a l’àlbum complet: