Les cooperatives amb l’educació emocional

Una vegada més, les escoles cooperatives mostren el seu compromís social i el seu caire obert vers la comunitat i aconseguim reunir una representació excel·lent dels diferents centres de la família, amb unes i uns alumnes entusiastes que comparteixen inquietuds, sensibilitats i propostes per a la millora del creixement i de la convivència.

Na Mabel i n’Artur, de la cooperativa Son Verí, han obert les jornades amb una contextualització motivadora i ben interessant. Com ens sentim? Què experimentam? Què expressa el nostre cos davant aquest esdeveniment? Què és realment a la vida? Què necessitam per a avançar amb seguretat? Què és la felicitat?

Compartint la idea d’emoció i emmarcant-la sota els estudis de Rafel Bisquerra sobre benestar.

Mitjançant una dinàmica de debat, l’alumnat ha construit el pensament i amb estratègies eficients d’oralitat han acordat un raonament compartit.

Tot plegat una trobada molt enriquidora per l’alumnat de la nostra escola que ha pogut gaudir-la.