Les cooperatives d’ensenyament treballam dia a dia, innovant.

Les cooperatives d’ensenyament treballam dia a dia, innovant.

El passat 26 d’abril la Unió de cooperatives va organitzar unes jornades d’intercanvi on vuit cooperatives presentaren un projecte d’innovació educativa del seu centre. Es Liceu va presentar el seu projecte que ha duit a terme a la Formació professional bàsica amb els treballs globalitzats, el varen presentar dos professors (na Rosa i en Fèlix) i dos alumnes (en Juanan i Paco) enhorabona a tots per la feina.

Després, Eduadrd Vallory, president del Centre UNESCO de Catalunya i director d’Escola Nova 21, va fer una conferència titulada “Repensar l’educació? El perquè de tot plegat”. Molt interessant.

Aquí teniu una notícia que ha sortit al programa d’Ib3 sobre el projecte, el programa és el de Méteo, temps i natura: