NOTÍCIA ACTUALITZADA: L’escola Es Liceu ha volgut homenatjar l’escriptora manacorina Maria Antònia Oliver en la seva primera edició dels premis Fumeral 2016

Properament publicarem el nostre propi reportatge de tot el certamen literari que celebràrem. Mentrestant, creiem important assenyalar que podeu trobar un reportatge audiovisual a IB3:

I com ja us havíem ofert:

ARA BALEARS Palma20/04/2016 19:50 i també El colegio Es Liceu premia a Maria Antònia Oliver – Diari de Mallorca

L’escola Es Liceu ha volgut homenatjar l’escriptora manacorina Maria Antònia Oliver en la seva primera edició dels premis Fumeral 2016. Aquests guardons pretenen reconèixer la tasca d’aquelles persones que han enriquit el món cultural en llengua catalana. L’escola els ha creat coincidint amb el seu 35è aniversari.

El centre, una cooperativa del Pont d’Inca a Marratxí, recalca el “compromís amb la llengua i la cultura catalanes” que té adquirit. Es Liceu reivindica que aquests factors han de ser un element clau “per un ensenyament arrelat a l’entorn i dirigit cap a la integració en la cultura pròpia de l’illa”.

El premi dels guardons s’ha entregat aquest matí al mateix centre durant l’acte d’entrega de premis del certamen literari d’Es Liceu. Maria Antònia Oliver ha assistit a l’acte, acompanyada delbatle de Marratxí, Joan Francesc Canyelles, i tots els alumnes i docents del centre.

Maria Antònia Oliver va rebre enguany el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes, entregat per Òmnium Cultural. Ha rebut nombrosos reconeixements com el premi de Literatura Catalana de la Generalitat de Catalunya, el Ciutat de Palma de novel·la, el premi Ramon Llull del Govern Balear i la Creu de Sant Jordi, entre d’altres.