L’escola Es Liceu, nova sòcia de Som Energia

logohdmiAmb l’adhesió a la cooperativa Som Energia, l’escola Es Liceu avança cap a la sostenibilitat ambiental de les seves emblemàtiques instal·lacions a través de la contractació de l’electricitat d’origen 100% renovable. A més, reforça el principi d’intercooperació entre cooperatives per a treballar conjuntament cap a una societat més sostenible i solidària tot satisfent les necessitats de les persones.
Podeu veure la notícia a la pàgina web de la Unió de Cooperatives de Treball Associat de les Illes Balears
Què és Som Energia?
Som Energia és una cooperativa de consumidors i usuaris, sense ànim de lucre, amb l’objectiu d’impulsar un canvi del model energètic a partir del consum i la producció d’energia d’origen 100% renovable i descentralitzada. Som Energia té més de 18.000 socis/es a tot l’Estat dels quals 1.000 són de les Illes Balears.
Som Energia ofereix als seus socis/es electricitat certificada d’origen renovable segons les condicions de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència. Els/les socis/es poden consumir electricitat de fonts renovables amb un simple tràmit per Internet i sense cap canvi a la instal·lació elèctrica de les llars ni un cost addicional a la factura. Més de 1.000 llars i PIMEs a les Illes Balears ja tenen contractada la seva electricitat amb Som Energia.