LLiurament de premis a les mascotes de la Biblioteca escolar.

NOTA: Aquesta notícia no ha pogut ser publicada fins avui per un problema tècnic amb l’àlbum de fotografies. Demanam disculpes per la tardança.
El dia 21 de desembre va ser un dia molt especial per la nostra biblioteca. Tots esperàvem el nom de la mascota guanyadora!
Tots els participants varen rebre un petit premi i minuts després varen donar l’enhorabona a les finalistes: Marina Juncosa (Actor el lector), Eva i Raquel Agueda (Pep el vell arbre i el seu amic Pepet); i a la guanyadora: MARTA DATO BIBLICEU
Volem agrair una vegada més l’esforç de les famílies i la vostra participació!!mil gràcies a tots!!
Podeu veure el reportatge al LLoc web de la biblioteca (menú superior, Projectes, Biblioteca)