LLiurats els premis del III certamen literari de les cooperatives d’ensenyament

LLiurats els premis del III certamen literari de les cooperatives d’ensenyament

A la web de la Unió de cooperatives de treball associat de les Illes Balears, hi podeu trobar el següent text, acompanyat d’un bon grapat de fotografies:
A les 11,00 hores de dissabte passat , 14 de maig , i dins la nostra fira Coop ART es varen lliurar els premis dels nostre III certamen.
Varen gaudir de la presència del Director General d’Innovació de la Conselleria d’Educació i Universitat el Sr Jaume Ribas que va lliurar els premis juntament amb els membres del jurat del certamen.
En aquesta edició la participació entre els nostres alumnes ha estat d’aproximadament 650 alumnes, de totes les edats. i a totes les categories i modalitats.
Vos adjuntam algunes fotos de l’acte de lliurament i dels guardonats i també en trobareu d’altres que ens han passat a través d’aquest enllaç: Pitjau aquí
Els tres alumnes que veieu aquí són els guanyadors de la nostra escola. Pitjau a la imatge per veure-la més grossa.

cartell certamen DEFINITIU