Notícia actualitzada: Lorena Homar, en els Jocs Paralímpics, es va classificar per a la final i va fer setena de la seva categoria.

Pitjau dos cops sobre la imatge si la voleu veure en gros:

Lorena Homar va a  Londres a participar en els Jocs Paralímpics. Es ex-alumna d’Es Liceu, igual que la seva germana Arianna que ara ha fet 1r de batxiller i el seu germà Jordi que farà 1er d’ESO a l’escola. Na Lorena ha estudiat els cursos d’infantil, Primària i ESO amb nosaltres.
En el seu moment us contàrem que havia aconseguit les marques necessàries.
“La nedadora balear, Lorena Homar López (24/05/91), anirà a Londres amb la seva primera oportunitat per demostrar la seva vàlua en uns Jocs Paralímpics. Enguany ja ha realitzat sensacionals actuacions. En el Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques, celebrat al març a Castelló, va aconseguir superar la plusmarca nacional en els 200 metres estils, amb un temps de 3’37″50. I en el campionat estatal de clubs, que va tenir lloc a Pontevedra al juny, va superar el rècord d’Espanya en les proves de 200 metres braça, en les quals va marcar un temps final de 4’36″80”.
Ho podeu veure a Última Hora.