Manifest pel Dia internacional de la dona

En el context de la setmana feminista, aquests dies hem envaït l’escola de lila, amb detalls i símbols variats que contribueixen  a sensibilitzar la comunitat educativa respecte a les desigualtats cap a la dona amb que convivim en l’entorn social. Un aspecte que reflecteixen els nostres trets d’identitat i que esdevé un treball transversal al centre durant tot l’any.
Us convidam a passejar per l’escola i ser còmplices de les propostes que les nines i els nins ens han obsequiat.
Avui, hem celebrat un acte reivindicatiu molt emotiu. Tota l’escola ha estat convocada al pati per a reflexionar plegats/des, a partir de la lectura reivindicativa que han fet n’Alèxia, na Clara i na Marina.

Tot plegat, ha constituït un moment de germanor d’aquells que enforteixen els vincles que ens uneixen en el nostre projecte comú, des de les menudes de 3 anyets als nostres alumnes més grans.Les al·lotes i els al·lots de 4t d’ESO han preparat una performance molt expressiva.

Podeu veure el vídeo del moment en aquest enllaç: https://youtu.be/ozPnI89Soho