Maquiavel  vist pels nostres alumnes amb necessitats. Genial !!!!

Maquiavel  vist pels nostres alumnes amb necessitats. Genial !!!!

Els docents que més directament treballam  amb aquests alumnes, en primer lloc, volem comentar que des de el primer instant vam trobar que Maquiavel ens ajudaria a establir amb més facilitat una interpretació. S’ha tingut molt en compte la senzillesa en el diàleg i la temàtica del role play.

Vàrem triar un lloc tancat per tal de que el discurs fos mes clar i hi hagués un ambient més còmode. Cal dir que la simulació del judici es va pensar tenint en compte el material que teníem a més a mà.

Es duu a terme un judici amb una autoritat severa per part del jutge que dictamina una pena massa dura per un obrer que simplement manifesta els seus drets. Parlam metafòricament de la extrema i radical idea política que ”el Príncep” reporta a les seves pàgines.

Cada actor va disposar del seu propi guió. El muntatge del vídeo es va fer amb un programa d’edició audiovisual.

Aquest treball està emmarcat dins la programació de valors ètics de 4t ESO .

Salut i bon estiu