Marxa Escoles per la PAU

MARXA ESCOLES PER LA PAU

Avui dematí el sol ens ha acompanyat i hem pogut dur a terme la marxa per la pau que vàrem anul·lar a finals del trimestre passat per causes climatològiques.

Aquesta iniciativa va partir de la necessitat de fer sentir la nostra veu en contra de les injustícies provocades per la guerra i ha estat organitzada per l’àrea d’educació de l’Ajuntament de Marratxí , conjuntament amb les escoles del terme municipal.

A les nou i mitja, les nines i els nins de segon cicle hem partit de l’escola amb la camiseta groga i blava que ens ha cedit l’Ajuntament de Marratxí i amb les pancartes que aquests dies havíem anat elaborant dins les aules de segon cicle. Seguidament, hem anat a la plaça del Mercat i hem iniciat la marxa acompanyats per les nines i els nins de les escoles del Marratxí amb el lema: ESCOLES DE MARRATXÍ PER LA PAU.

Les nostres passes eren fermes i durant tot el recorregut hem cridat ben fort que volem pau, i que sempre el millor camí per vèncer una batalla és la paraula. Al final de la marxa hem llegit conjuntament un manifest i hem tornat a l’escola, amb l’esperança d’un món millor, més pacífic i solidari.

NO A LA GUERRA!

Si clicau damunt la imatge, accedireu a l’àlbum complet

També trobareu el manisfest aquí: