Memòria de l’AMIPA 2010-2011.

Al lloc web de l’AMIPA hi podeu trobar la Memòria, que també reproduïm aquí:
Benvolguts pares, benvolgudes mares,

Ens dirigim a vosaltres per informar-vos de les accions que ha dut a terme l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMIPA) Es Liceu aquest curs 2010-2011. D’una banda, hem subvencionat les activitats següents:

1. Entrada dels socis a La Reserva del Puig des Galatzó (III Diada)

2. Grup d’animació infantil de la Setmana Cultural.

3. Premis dels guanyadors i diplomes dels participants del Certamen literari.

4. Projecte de Foment de la Lectura de 2n primària i al Club de Lectura de 3r d’ESO .
  5. Revista Es Liceu.
  6. Acampades dels nins de l’AMIPA d’infantil i primària.

7. Viatge d’estudis dels nins de l’AMIPA de 4t d’ESO i 6è de primària.

8. Fruita per a les olimpíades.

9. Viatge d’estudis dels nins de l’AMIPA de 3r d’ESO a Londres.

10. Projecte Maternitat Missirah (Senegal).

11. Tallers infantils al migdia durant tot el curs.

12. Ludoteca dels infants mentre els pares són a les xerrades de l’Escola de Pares.

13. Beguda per a tothom a la festa del XXX Aniversari del Liceu.

D’altra banda, hem col·laborat a la torrada de les olimpíades del Liceu; hem participat en activitats amb altres associacions de pares i mares del terme de Marratxí (formam part de la Coordinadora d’Amipa de Marratxí), i hem organitzat, juntament amb l’escola, el Pla de Formació per a les Famílies, oferit per la Confederació d’Associacions de Pares i Mares d’Alumnes de les Illes Balears (COAPA) i per l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE).

Pel que fa al curs 2011/2012, els objectius principals són:

1. Potenciar la participació de pares i mares a les activitats.

2. Mantenir la quota de l’associació en 30 euros per família durant tot l’any, que és el que s’ha pagat els darrers anys.

Si us voleu associar a l’AMIPA, a principi de curs a Secretaria o als Serveis Administratius us facilitaran el full de subscripció. Animau-vos! Tot és pel bé dels vostres fills.

Estam a la vostra disposició per a qualsevol dubte o suggeriment. La nostra adreça de correu-e és apima@esliceu.com i el telèfon de contacte és 693697260 (Marga).

Una cordial salutació i molt bones vacances.

La Junta Directiva