Mostra de Teatre

vertical(0)

Mostra de Teatre

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han participat a la Mostra de Teatre que cada any organitza l’Ajuntament de Palma amb dos muntatges que han preparat des de l’àrea de català i del Departament de Llengües.

Dia 29 de maig, els alumnes de 4t van oferir un espectacle anomenat “De l’agre de la terra”, on varem treballar el tema transversal de l’escola (SIAU QUI SOU) combinant la poesia, la dansa i la interpretació a partir de les cançons populars de Mallorca i dels aspectes que ens lliguen a la terra.

Si clicau damunt la imatge accedireu a l’àlbum complet:

Dia 30, els alumnes de 3r va representar Mar i Cel, el famós muntatge musical que Dagoll Dagom va fer a partir de l’obra de teatre escrita per un dels dramaturgs més importants de la literatura catalana: Àngel Guimerà. Se tracta d’un projecte global on tots els alumnes hi han participat des de l’adaptació, el vestuari, la decoració i l’actuació.

Si clicau damunt la imatge accedireu a l’àlbum complet: