Motxilles solidàries 2018

vertical(45)

Motxilles solidàries 2018

Un any més llançam la campanya Motxilles Solidàries amb Antics Solidaris i Cooperatives d’Ensenyament. La vostra bona resposta fa que tornem a posar-la en marxa. Ja seran més de 1600 nins i nines que s’hauran beneficiat del material que repartim.
motxilles_titol

La situació no ha millorat, massa alumnes necessitaran nou material escolar per començar el proper curs en les mateixes condicions que els seus companys, per això vos demanam la vostra col·laboració en l’edició de Motxilles Solidàries d’enguany.

COM PARTICIPAR?

Són moltes les famílies que compren motxilla nova i estoig cada curs escolar. Per això, us demanam que a final de curs, deixeu la motxilla que ja no usaran més els vostres fills/es a l’escola. Les farem arribar tant als nins i nines beneficiaris dels “Solidaris”, com a altres famílies que ho puguin necessitat.

La recollida es fa a les capsa que hem preparat per a què dipositeu el material als passadissos de l’escola durant els dies 20, 21 i 22 de juny.

Gràcies