L’ex-alumna Lorena Homar López va aconseguir la marca exigida per a anar a Londres, a les properes Olimpíades, amb Xavi Torres.

Dissabte es va celebrar, a les piscines de Son Hugo el 2n Control de Mínimes de la Federació Balear de Natació en piscina de 50 metres i Cronometratge Electrònic, requisits indispensables per a què els nadadors amb discapacitat que participaren puguin aconseguir les marques mínimes exigides per les respectives Federacions i el Comité Paralímpic per als diferents campionats nacional i internacional, entre les que cal destacar les marques aconseguides pels nadadors Lorena Homar López, de la classe SM5 en la prova de 200 metres Estils Femenins amb un temps de 4.03.75 va aconsiguir la mínima A (4:04.21 es la mínima A exigida pel CPE per a anar a Londres, a les properes Olimpíades) i Xavi Torres.

La notícia de referència la podeu veure aquí. O aquí en català de Google Translate.