Nadal a l’escola

El primer trimestre ha arribat al seu final, un desenllaç diferent al que totes i tots esperàvem, complicat i delicat, però que hem intentat sobreposar-nos i gestionar-lo de la millor manera possible, vetllant perquè la nostra escola esdevingués un espai segur. Confiam que amb l’arribada del Nadal pugueu evadir-vos, dintre del possible, de la realitat que tenim actualment, gaudint en família de l’època de l’any més màgica i especial. Estem convençuts que ens servirà també per carregar piles, renovar energies, reflexionar i afrontar el nou any de la forma més positiva i ambiciosa possible.

Mostra de tot això, és la nostra intenció de mantenir intacta la celebració de les activitats típiques que duim a terme quan s’acosta Nadal: els patges, l’amistat invisible, la xocolatada… I és que aquests dies, a Es Liceu es respira ambient de festa. De fet, enguany ens hem animat a muntar un concert de nadales, en el qual s’han vist implicats l’alumnat d’Infantil i Primària. És més, fins i tot l’equip docent d’aquestes etapes hem volgut participar-hi, preparant la nostra nadala particular. Malgrat que la situació vigent no ens ha permès ajuntar-nos i gaudir de les nadales dels altres grups en un lloc comú, hem pogut gravar-les mitjançant vídeo a la pista blanca, convertint-la, durant unes hores, en tot un magnífic escenari musical. Esperam que les gaudiu tant com ho hem fet nosaltres en la seva preparació.

Us compartim també un álbum de fotos amb imatges del que han simbolitzat aquests darrers dies de classe.

Ja per acabar, volem agrair-vos, una vegada més, la col·laboració i confiança dipositada en tot l’equip humà que formem Es Liceu. Moltes gràcies.

Acomiadar-nos desitjant-vos unes bones festes, carregades de molta salut, i una agradable entrada d’any.