Nit màgica cooperativa a favor d’ASPACE

Ho podeu veure, com diu el text, amb un bon grapat de fotografies, a la web de la Unió de Cooperatives de Treball Associat de les Illes Balears
SONY DSCI ja van sis edicions !!!!. I ens superam cada cop. Més de mil persones relacionades amb lescooperatives d’ensenyament, emplenràrem el TRUI Teatre ahir horabaixa per mostrar la seva solidaritat amb ASPACE.
Hi va haver de tot. Els alumnes de les cooperatives d’ensenyament Es Lledoner, Manjon, Mata de Jonc , Son Verí Nou, CIDE, Gorg Blau , Es Liceu, Aula Balear i Art i Sons, ens mostraren el seu vessant més artístic i creatiu. Hi va haver grups corals , bandes musicals , grups instrumentals, espectacles musicals i fins i tot, un circ !!!!
Volem destacar l’actuació estel·lar dels alumnes del CEE Pinyol Vermell d’ASPACE que amb l’actuació solidària dels Petits pirates feren sens dubta de la seva actuació , la més emotiva.
Vos adjuntam algunes de les fotos de l’espectacle.
Per més informació
Enric Pozo Mas
President de les cooperatives d’ensenyament de la UCTAIB