Què en pensa Es Liceu de la nova llei?

vertical(30)

Què en pensa Es Liceu de la nova llei?

ES LICEU és una escola constituïda en cooperativa d’ensenyament que forma part de la unió de cooperatives de les Illes Balears. Des de la Sectorial educativa de les cooperatives que, al mateix temps, treballam en coordinació amb l’organització de cooperatives estatal, impulsam un manifest per a contribuir a aclarir el posicionament en referència a la regulació de la llei LOMLOE de les cooperatives com a centres concertats, amb unes particularitats que ens defineixen i ens diferencien.

Cal considerar que davant de les inquietuds generalitzades en l’opinió pública, consideram necessari compartir amb la nostra comunitat educativa la visió del centre; que aquesta perspectiva ha estat fruit de la reflexió compartida amb els diferents grups de treball de l’àmbit cooperatiu i que, motivats/des per les particularitats que defineixen la nostra realitat, de vegades, les cooperatives no encaixam en les reivindicacions de la resta del col·lectiu d’escoles concertades i, en alguns aspectes, les seves necessitats estan enfora del nostre projecte.