Noves obres i actuacions dels nostres grups de Teatre.

Al lloc web del Teatre d’Es Liceu (enllaçat permanentment al menú de la dreta, “Destaquem”, de la portada) podeu veure aquest text, amb l’àlbum de fotografies que us esmenten.
Tornam a posar en marxa l’espai de teatre a la nostra pàgina web…
A continuació us presentam les fotografies de les obres que estam preparant enguany: Beneït el pati i Eureka! I aprofitam l’avinentesa per agraïr a Albert Aguilera l’elaboració d’aquest reportatge.
Aquestes fotografies són un tast del que podreu veure pròximament. El grup de teatre d’infantil i primer cicle, dirigit per Noemí S. Guerrero, actuaran dia 14 de maig al Teatre Mar i Terra a les 20:00h. i el grup de teatre de segon i tercer cicle, dirigits per Margalida Cortès i Trinitat Ramis, actuaran dia 21 de maig al Teatre Xesc Forteza a les 20:00h. Aquestes obres, l’endemà de cada una de les representacions, es tornaran a repetir per tots els alumnes d’infantil i primària.
L’activitat de teatre afavoreix el desenvolupament de la personalitat de l’infant, en la representació de personatges ficticis troba estratègies per resoldre situacions similars a les que es trobarà a la vida real, és capaç d’empatitzar i posar-se al lloc de l’altre, escoltar, respectar els altres, treballar la vergonya… sense oblidar-nos de l’aspecte més lúdic del teatre on el joc és el fil conductor de totes les sessions.
Per totes aquestes raons Es Liceu fa 15 anys que AIXECA EL TELÓ!!!