Obrim les portes

Fa dos anys ens va copsar la realitat que va arribar d’un moment per l’altra, sense previ avís ens arribava una pandèmia mundial. Les primeres veus no ens van fer trontollar perquè pensàvem que no ens arribaria a afectar tot allò que estava passant a l’altra punta del món. I, com si fos ahir, recordam aquell divendres quan vam sentir que a altres escoles i altres països ja havien començat a tancar portes. Aquell divendres hi va haver molta incertesa, plegàvem sabent que possiblement dilluns ja no poguéssim tornar a escola.

Des d’aquell moment, setmana a setmana vam estar tancats a casa, aprenent a viure en la nova realitat. De mica en mica semblava que tot havia de tornar al seu lloc, teníem la certesa que tot allò no podia durar per sempre i després d’un estiu ben estrany ens vam tornar a veure les cares el setembre. Quin setembre de novetats: portes de l’escola tancades, grups bombolla, entrades esglaonades, deixar els infants a la porta verda, entrades per diferents llocs, alumnes que no podien interactuar, etc. Tot plegat el rebombori a què estam acostumats a viure a l’escola tornava, però ens quedava un llarg camí a recórrer per recuperar la normalitat.

Aquest curs s’han anat afluixant les restriccions a tots els àmbits i semblava que mai havien d’arribar a l’escola, on són tan importants les coses més senzilles com veure’ns les cares, descobrir els nostres somriures, sentir-nos sense mascaretes, jugar totes plegades… Avui a la fi podem cridar ben alt: BENVINGUTS I BENVINGUDES DE NOU A L’ESCOLA!

Divendres ens va arribar la notícia, estàvem a punt de comunicar allò que tant temps feia que esperàvem sentir: a la fi les restriccions passarien a ser part del passat. Es van respirar nervis, dubtes i sobretot moltíssima il·lusió de tornar a compartir casa nostra amb tota la comunitat educativa. A la fi els nostres passadissos s’han tornat a omplir de renou, rialles, abraçades i petons, converses a les portes i infants compartint tot allò que és tan rellevant per ells i elles.

Us animem a entrar als passadissos i omplir-los de vida, així com a compartir propostes i activitats amb nosaltres. A poc a poc recuperarem la normalitat i el rebombori que tant ens caracteritza.

Benvinguts de nou!