Participam a la Rua de Marratxí

Cada nina i cada nin creix sota l’estima de la seva família i, en la seva escolarització, forma part d’una comunitat educativa. En la mesura que famílies i escola conviuen de manera proactiva dins aquest context relacional, aconseguim fer de cada nina i de cada nin veritables protagonistes per tal d’aconseguir l’objectiu comú de l’èxit educatiu.
Coincidim que aquest èxit se basa en els aprenentatges però també en el creixement integral com a persona crítica, competent i participativa en la societat en què vivim.

Podem considerar doncs que una comunitat educativa que comparteix i que creix en cohesió reforça les possibilitats de crear entorns d’aprenentatge coherents, segurs, estimulants i enriquits.

Conèixer el projecte educatiu de l’escola, tenir possibilitats de participar-hi i aconseguir espais de relació són aspectes imprescindibles per al camí de l’èxit.

Es Liceu, escola inquieta i curiosa, treballa en la recerca d’espais que esdevenen oportunitats per a fer xarxa.

Hem tornat a viure una d’aquestes jornades especials que va omplint el nostre bagatge emocional compartit, que dona identitat a la nostra cooperativa, que omple de sentit la nostra tasca i que genera records que ens acompanyaran molt temps.

Hem tornat a compartir una vetllada ben agradable… un regal per a la comunitat.

Cal donar les gràcies a l’alumnat per la seva alegria, a les famílies per la vostra implicació i generositat, a l’AMIPA de l’escola per la seva feina de dinamització, a construccions Fincon pel suport tècnic a la desfilada i a les treballadores i treballadors d’Es Liceu que vivim amb entusiasme i dedicació aquesta festa, com quelcom que engrandeix la nostra tasca docent.

No només hem valorat la nostra participació a la Rua (i tot el projecte que hi ve lligat) nosaltres mateixos/es com a un èxit sinó que el jurat ens ha fet també el seu reconeixement atorgant el premi local de la Rua. Aquest premi té una aportació econòmica que aviat podrem invertir en una nova trobada o celebració.

Moltes gràcies a tothom i fins l’any que ve.

Clica la imatge per a veure la notícia de la web de Marrtaxí
Clica la imatge per a veure la notícia del Diario de Mallorca
Clica la imatge per a veure la notícia del diari Ultima Hora