Premi a l’esforç

Ens agrada compartir amb la comunitat educativa una notícia agradable.

Aquesta setmana la Conselleria d’Educació i Formació Professional ha celebrat l’acte de lliurament de premis de les etapes de primària i secundària.

Aquest és un esdeveniment que s’organitza cada any i que pretén reconèixer l’esforç que algun alumna/e ha fet per aconseguir els objectius de l’etapa amb dedicació i amb una actitud resilient de superació. En el cas de secundària també es valora el rendiment acadèmic.

A la nostra escola, n’AINA FONT ha destacat en aquest àmbit per la seva trajectòria a primària.

Aprofitam aquesta fita per a donar l’enhorabona a n’Aina i fer-la extensiva a tot l’alumnat que està afrontant una època crucial en les seves vides, amb un sobreesforç especial per a seguir avançant. creixent i aprenent en comunitat, sense perdre els valors humans, en un context tan desfavorable. L’alumnat, amb el suport de les seves famílies, es constitueixen en herois i heroïnes i són més protagonistes que mai del seu desenvolupament personal, social i acadèmic.

Es tracta doncs d’un moment amable que ens convida a fer una petita aturada, reflexionar sobre els moments que vivim i les repercussions en les relacions i en les persones, al temps que valoram l’esforç que tothom fa. Volem també ressaltar el valor de la comunitat com a xarxa de protecció, de treball col·laboratiu i d’evolució inclusiva sumant sinèrgies per a l’interès comú. És important poder reconèixer-se pertinent a un col·lectiu que conviu i educa, confiar en les possibilitats que afavoreix la comunitat i, en definitiva, sentir-se part d’un entorn social compartit.

Enhorabona Aina, enhorabona família i enhorabona a totes i a tots.