Premis dels IX Certamen Literari de la UCTAIB

Després del Certamen Literari d’Es Liceu, els Premis Sambori i els Jocs Florals, arriba el torn del lliurament de premis del Certamen Literari de la Sectorial d’Educació de la Unió de Cooperatives… el darrer de l’any a què es presenten els relats i poemes que han resultat guanyadors i finalistes del certamen de la nostra escola.

El lliurament de premis es va fer a l’Escola Coop. Son Verí Nou. Les alumnes Alícia Inès Amengual amb el relat “Els carboners de la Serra” i Aitana Aibar amb el poema “Serra de nostàlgia” han estat les guanyadores de la seva categoria.

Enhorabona pel vostre premi i enhorabona també a totes i a tots les/els participants.

Aviat es convocaran noves oportunitats per a poder desenvolupar les habilitats creatives del nostre alumnat i seguir creixent.

Fins aviat