Projecte Comenius altre cop a Ràdio Marratxí (notícia amb àudio)

El passat dia 28 de Novembre varem tenir la oportunitat de donar a conèixer el projecte Comenius mitjançant Radio Marratxí.
Hi assistiren en Xavier Seguí i Miquel Piulats com a professors i els alumnes Alba Mas, Tomeu Mesquida i Victor Picó.
Durant la emissió vàrem parlar de la darrera estada a Lituania i vam tenir la oportunitat d’escoltar cançons pròpies de l’indret.
Podeu escoltar l’àudio tant d’aquesta darrera intervenció com la de la vegada anterior on parlarem del viatge a Romania amb n’Aida Pérez i Pere Aguiló acompanyats per en Guillem Mateu, Xavier Seguí i Svetta.
Pitjant aquí, podreu veure unes fotografies fetes durant l’emissió, i els tres àudios corresponents a 6 de maig, 24 d’octubre i 28 de novembre, com indica el seu nom. Pitjant sobre ells, accediu a una pàgina de Dropbox. Tan si teniu compte allà com si no, pitjant “download” obtindreu el fitxer d’àudio. Haureu d’esperar uns minuts per a què baixi.