Projecte de col·laboració amb el centre d’educació especial Asnimo

Projecte de col·laboració amb el centre d’educació especial Asnimo

Enguany, hem impulsat un programa d’intercanvi amb ASNIMO, un centre que es caracteritza per la seves bones pràctiques en l’atenció als seus alumnes i a les seves famílies.

El centre s’ha proposat anar més enllà de les seves parets i han pensat en la nostra escola per a mantenir una relació com a escoles veïnades.

Des de principi de curs, alumnes en edat d’infantil assisteixen a algunes de les classes de psicomotricitat d’ES LICEU acompanyats de les seves monitores. Alumnes més grans, comparteixes també espais amb els nostres infants de primer, de segon i de tercer de primària.

La idea del projecte és facilitar un context normalitzat i una nova varietat de referents per als nostres convidats i convidades, establint un vincle en què totes i tots guanyam.

Hem compartit també diades, contacontes, tallers i formació per als docents amb ASNIMO.

Si clicau damunt la imatge podreu veure totes les fotografies