PROJECTE DE FOMENT DE LA LECTURA A SECUNDÀRIA.

Departament de Llengua
ATENCIÓ, anunciem l’inici del CONCURS “DONES DE LLETRES”, que es desenvoluparà a partir dels propers dies i fins el mes d’abril. Hi poden participar tots els alumnes i les alumnes de secundària i és molt senzill. Es tracta de passar per la nau de secundària, i cercar el racó destinat a les “Dones de lletres”, allà hi trobareu la pregunta que heu de respondre si voleu participar en el concurs. Dipositareu la vostra resposta a l’urna que hi veureu allà mateix (dissenyada juntament amb el cartell per alumnes de Plàstica de 3r), tot indicant el vostre nom i llinatges i el vostre curs i grup. Llavors només haureu d’esperar que es faci públic el nom del guanyador o guanyadora a l’espai esmentat i també aquí a la web. Els premis es lliuraran el Dia de Sant Jordi (23 d’abril de 2012). Per cert, hi pots participar tantes vegades com vulguis; cada deu dies, aproximadament, es retirarà l’urna per procedir al recompte d’encertants i al sorteig de la guanyadora o del guanyador. I immediatament es penjarà una altra pregunta perquè ho tornis a intentar.
Ànim! Participa-hi!
( BASES DEL CONCURS, O A LA WEB DE DIVERTITS-21 I TAMBÉ AL PASSADÍS DE SECUNDÀRIA AL RACÓ DONES DE LLETRES)