Properes reunions de les famílies curs 2024-25

Benvinguts a un nou curs a la nostra escola cooperativa! És un plaer poder començar aquest viatge educatiu amb vosaltres, ple d’oportunitats per créixer, aprendre i compartir. Com ja sabeu, a la nostra escola, no només som alumnes, professors o famílies, sinó que formem una comunitat que treballa col·lectivament per a construir un espai d’aprenentatge enriquidor i participatiu.

Aquest curs ens brinda una nova oportunitat per enfortir els valors que ens defineixen com a cooperativa: la solidaritat, la participació activa i el compromís amb la formació integral de cada persona. Treballarem plegats, sempre respectant les diferents veus i perspectives, perquè creiem fermament que l’educació és una tasca col·lectiva i que tots tenim alguna cosa valuosa a aportar.

Així que, comencem aquest camí amb il·lusió i amb la certesa que serà un any ple de reptes, però també de grans satisfaccions. Ens acompanyarem els uns als altres, aprenent junts, celebrant els èxits i afrontant les dificultats amb determinació i creativitat.

Gràcies per formar part d’aquesta comunitat i per la vostra implicació en aquest projecte educatiu. Junts farem que aquest curs sigui inoblidable.

Endavant, i que comenci l’aventura!

Aquestes seran les trobades que farà l’equip docent amb les famílies:

• Dimecres 4 de setembre a les 18 h els grups de 1r de Primària
  • Dimecres 4 de setembre a les 18:30 h els grups de 3r de Primària
  • Dimecres 4 de setembre a les 19 h els grups de 5è de Primària

Ens trobarem amb les famílies dels grups convocats al Carrer Balanguera, des d’on us acompanyarem als espais designats.

• Dijous 5 de setembre a les 19 h, reunió de famílies d’infantil
  • Dilluns 9 de setembre a les 18 h, reunió de famílies de 1r d’eso