Quatre cooperatives d’ensenyament a les Jornades d’innovació de UCETAM

Vegeu-ho a la web de La Unió de Cooperatives de Treball Associat de les Illes Balears

Quatre cooperatives d'ensenyament a les Jornades d'innovació de UCETAM

Els dies 2 i 3 de juny les Cooperatives d’Ensenyament de Madrid han celebrat a Palma les seves Jornades sobre Innovació Educativa 2016.
Les Cooperatives d’Ensenyament hem tengut la sort i oportunitat d’estar convidades per tal de presentar els nostres projectes innovadors, les bones pràctiques que es fan als nostres centres. En aquesta ocasió s’han presentat 4 experiències.
El CIDE ha presentat la ponència “Introducció de l’Aprenentatge Educatiu: Dels Contes a l’Avaluació d’Equip”. Han compartit i mostrat les seves experiències del treball cooperatiu a les aules d’Infantil i també a l’Etapa de Primària.

PDF - 13 MB
Presentació CIDE

Es Lledoner ha presentat : “L’Agenda com a instrument d’aprenentatge Cooperatiu a Es Lledoner” . Hem pogut conèixer, de mà de na Jero Muñoz, tota la història i arrelament de l’agenda de centre això com el procés creatiu i de desenvolupament que es duu a terme durant el curs escolar.

PDF - 10.5 MB
Presentació Es Lledoner

En Joan Galmés, com a representant de la Cooperativa d’Ensenyament Es Liceu, ha presentat el “Programa Liorna”. Aquest és un programa innovador que compta avui en dia amb més de 30.000 usuaris i que ja han implantat 2 cooperatives d’Ensenyament.

PDF - 11.5 MB
Presentació Es Liceu

Aula Balear ha presentat el seu “Programa ICAPE”. Projecte Solidari de Competències Emprenedores Socials que fomenta en els alumnes la Ciutadania Global i l’objectiu d’aconseguir futurs ciutadans que treballen per a un món millor amb “Impacte Social”.

PDF - 5.2 MB
Presentació Aula Balear

Tots els ponents s’han mostrat molt satisfets i agraïts per la participació i proposen poder comptar amb més oportunitats de poder intercanviar bones i noves pràctiques que es fan a les aules de les escoles cooperatives de les Illes Balears.

Quatre cooperatives d'ensenyament a les Jornades d'innovació de UCETAM