De què berenam a Es Liceu?

vertical(0)

De què berenam a Es Liceu?

La classe de 4tB de primària hem participat en el projecte vídeoMMAT, mitjançant la convidada de l’Associació de matemàtiques  i centmat.
El vídeoMAT és un projecte en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn.
Ara comença la feina del jurat, que format per 32 persones (mestres i professors de diferents nivells educatius i persones del món audiovisual).

Hi ha també dos premis més que corresponen a la votació del públic. Per valorar quins vídeos tenen més vots es comptabilitzan els “M’agrada” de cada vídeo al youtube que s’hagin realitzat entre les 8:00 h del divendres 15 d’abril i les 11:00 h del divendres 6 de maig.

Per això, us convidam a veure, a casa i a les aules, el nostre treball i que ens ajudeu a tenir la màxima acceptació, així com a fer-ne difusió entre els vostres alumnes i coneguts.

Aquí podeu veure els centres participants.

Dia 13 de maig apareixeran els resultats.

Gràcies per la vostra col·laboració