Recolza el petit comerç del voltant. Comença la campanya Som Petit

Recolza el petit comerç del voltant. Comença la campanya Som Petit

Ens fan arribar una molt bona iniciativa des de l’AMIPA del Liceu per a fomentar el comerç de la barriada, han posat en marxa un projecte de suport als petits comerços que trobam a les famílies de la nostra escola.

Han creat un perfil d‘Instagram i un de Facebook per a poder anar mostrant tots aquells artesans i negocis que tenim al nostre voltant. Poc a poc aniran sortint tots. Seguiu aquests perfils i així no vos perdreu res.

S’acosta Nadal i de les famílies d’Es Liceu ha sortit una iniciativa que pot ser una oportunitat per a canviar la nostra manera de consumir.

Anar a la botiga de devora ca teva, comprar una joia feta per la mare d’un amic de classe o dur una bossa feta per la teva amiga, que t’arregli el cotxe qui comparteix amb tu el cafè el matí, que et talli els cabells la mare de la companya de futbol o la perruquera a qui veus obrir cada matí quan deixes els nins a escola.

Tot això és “Som petit”: petits comerços capitanejats per grans persones que són els teus amics, veïns o família.

Amb la difusió de l’AMIPA d’Es Liceu i el suport de l’escola, ens han anat arribant diferents propostes ben xules que us anirem presentant.
Compra al petit, fes-lo gran‼