Renovació del Consell Escolar. Participeu: l’escola és cosa de tots/es.

Benvolguda comunitat educativa,

El procés de renovació que ens pertoca desenvolupar enguany, ja està en marxa.

Començam amb la representació de les famílies. Després d’uns anys un poc alterats pel context, l’òrgan de govern necessita actualitzar 3 d’aquestes representacions.

És molt important la vostra participació en aquesta tasca tan important per al creixement de la comunitat educativa.

Disposau del cens a secretaria per a poder consultar-ho, si ho considereu.

A partir de la publicació dels llistats definitius que podrem fer la propera setmana, serà el moment de fer arribar les vostres candidatures al consell escolar.

Animau-vos

És el moment de posar en marxa la maquinària de renovació del CONSELL ESCOLAR de la cooperativa, seguint les orientacions normatives que ho regulen.

El consell escolar és un òrgan col·legiat de govern del centre, en què estan representats tots els sectors de la nostra comunitat educativa: famílies, docents, titularitat, PAS i alumnat. És, per tant, el mitjà institucional de participació de les famílies en la gestió i la vida del centre.

Els membres que s’han de renovar, durant aquest curs, són els següents:

• 2 representants de docents
  • 3 representants de famílies
  • 1 representants del personal d’administració i serveis

El calendari d’aquest procés amb les dates més significatives és el següent:

• De dia 14 a dia 19 d’octubre, tothom pot consultar el cens electoral publicat a l’escola i fer-ne les observacions oportunes a la secretaria del centre.
  • Dia 24 farem la publicació definitiva dels cens.
  • Fins dia 28 d’octubre, serà el termini per a la recepció de candidatures. Cal que les adreceu per escrit a la secretaria del centre.
  • Dia 24 de novembre, claustre per a l’elecció dels/les docents i del personal d’administració i serveis.
  • Dia 30 de novembre, eleccions per a famílies.

Anirem informant mitjançant la plana web de tot el procés. Som a la vostra disposició per a aclarir qualsevol dubte que pogueu tenir, mitjançant els canals habituals de l’escola. Us recordam la importància de la vostra participació, tant per exercir el vostre dret al vot com per formar part del consell escolar de l’escola: l’escola és cosa de tots/es.