RUA 2023

El Carnaval és una festa molt esperada pels alumnes de l’escola. Aquesta celebració és una oportunitat perfecta per a que els nins i nines es diverteixin i expressin la seva creativitat a través de les disfresses i les activitats al carrer.

A l’escola, el carnaval sol ser celebrat durant una setmana, i els alumnes tenen la oportunitat de disfressar-se i participar en activitats lúdiques i divertides. Aquesta és una activitat que permet a tothom deixar enrere la rutina diària i experimentar noves emocions i sensacions.

Per a molts alumnes, el carnaval és una oportunitat per a aprendre sobre les tradicions i costums d’altres cultures. A més, és una activitat que fomenta la creativitat, la imaginació i la col·laboració, ja que els alumnes han de treballar junts per a crear les seves disfresses i participar a la Rua.

El carnaval també és una oportunitat per a que els alumnes aprenguin valors importants, com la tolerància, el respecte i la diversitat. A través de les activitats al carrer i les disfresses, els alumnes aprenen a acceptar a altres persones, independentment de les seves diferències.

És una festa molt important a l’escola que oferix una oportunitat única perquè els alumnes es diverteixin, aprenguin i creixin en un entorn segur i acollidor.

Enguany, sota el lema “Es Liceu, portes obertes al món” totes les disfresses han estat encaminades en aquest sentit i a la Rua hem pogut disfrutar d’astronautes, indús, tribus africanes, aviadors, submarinistes, egipcis, i molts altres habitants d’aquest món tant ric en el que vivim.

Enhorabona a tots per la gran feinada. Ens veim avui horabaixa a la RUA de Marratxí!!!!

Si clicau damunt la imatge, accedireu a l’àlbum complet