“SailOnGreen” del nostre exalumne Joan Bauzà guardonat amb el primer premi “Projectes d’autoocupació d’IBJove”

El projecte ‘SailOnGreen’, de Joan Bauzà Roig, ha estat el primer classificat dels Premis i Ajudes Carnet Jove per a Projectes d’Autoocupació 2021, que atorga la Conselleria d’Afers Socials i Esports, a través de l’Institut Balear de la Joventut (IBJove) . El primer premi està dotat amb un import de 3.000 € i un ajut de 6.000 € per a la posada en marxa del projecte.

La finalitat d’aquesta iniciativa és contribuir a la millora de l’ocupació dels joves d’entre 18 i 30 anys amb projectes de negoci. A aquesta convocatòria s’hi havien presentat un total de 16 persones, una participació molt semblant a l’edició passada.

Enhorabona Joan!!!