Ja ens estam preparant per la mostra de teatre escolar

Ja ens estam preparant per la mostra de teatre escolar

Reactivam el lloc web del teatre a Es Liceu.

teatre 2015 2Ja ens estam preparant per la mostra de teatre escolar que organitza cada any l’Ajuntament de Palma.

Aquest any participarem amb quatre muntatges. Na Noemí S. Guerrero treballa l’obra: “El follet valent” amb els alumnes d’Educació Infantil i l’obra “Meravelles mai més”, una producció col·lectiva que han fet els alumnes de 1r, 2n i 3r de Primària.

En Rafel Fiol treballa amb els de 4t, 5è i 6è una obra que es diu “Criaturades”, també de cració pròpia. I amb els de l’optativa de teatre de 3r d’ESO preparen un muntatge que té el mar com a fil conductor i que se diu “La Gorgona de Góngora“.
Al lloc web del teatre a Es Liceu teniu un video amb les fotografies que es va fer n’Albert Aguilera per posar al programa de la mostra de teatre de l’Ajuntament de Palma.
Moltes gràcies, Albert!
QUE COMENCI LA FUNCIÓ!