Treball cooperatiu a FP Bàsica

tauletesfpb2Les tauletes del primer cicle de Primària necessiten cada any un repàs. No és fàcil treballar a l’escola amb Android. Encara és un món molt experimental en aquest context, i procuram anal a davant, encara que ens les hem de veure amb problemes tècnics, i per resoldre’ls els alumnes de FP Bàsica de segon curs d’Informàtica i Comunicacions en van agafar una per hom i les van anar acondicionant, resetejant-les des de zero, i tornant a instal·lar noves “apps”.
Fer això no és senzill, a 30 tauletes a la vegada, i l’activitat al final resulta un frenètic taller cooperatiu, que incorpora solucions creatives per part d’alguns alumnes, que les van contant als altres, tot mentre el grup es va movent de lloc per augmentar la senyal del wifi… Molt enriquidor!
Podeu veure un petit reportatge fotogràfic pitjant aquí.