Treballam la morfologia de la ciutat de Palma i els seus voltants

El passat divendres els alumnes de 3r d’ESO, juntament amb els seus professors, agafàrem un autobus  i durant tot el matí estàrem veient en viu i en directe  tot el  que setmanes abans havíem estat treballant dins l’aula.
Descobrírem  els distints tipus de plànols  que hi ha a la nostra ciutat; les funcions de cada zona que visitàrem i com ha anat creixent la ciutat fins  al punt de no distingir-se cap diferència entre  Palma i el Pont d’Inca ( conurbació ).
Al mateix temps hem descobert com  ha variat la nostra ciutat i fins i tot el Pont d’Inca , gràcies a un recull de fotografies antigues  que trobareu al document ” saps com era la nostra ciutat fa uns anys ? “.

Ah!!!! en aquesta  sortida i des de la setmana passada ens ha acompanyat en Queltxa, alumne en pràctiques de formació de la UIB , que estarà amb tots nosaltres fins  a principis de maig,  fent el seu master de formació docent a les àrees del nostre departament.