Trobada d’Escoles Mallorquines

Un any més celebrarem la Trobada d’Escoles Mallorquines, que enguany arriba a la 27a edició. Les trobades són festes per la llengua lúdiques i reivindicatives que visualitzen l’autoestima lingüística i reclamen als responsables institucionals que facen del català la llengua pròpia i d’us normal per a tots i per a tot.
A la Trobada també s’entregaran els guardons als estudiants guanyadors del Premi Sambori. LA CLASSE DE 2nA N’ÉS UN DELS FINALISTES… ENHORABONA!
Enguany la Trobada és celebrarà el proper 16 d’Abril a Campos, juntament amb l’Acampallengua que organitza Joves de Mallorca per la Llengua. La Trobada girarà al voltant de la temàtica de “Mallorca M’agrada” i es projectaran els videos de les escoles participants. Confiam amb la vostra assistència i participació.