Un podcast que et farà reflexionar

Durant tot aquest trimestre hem fet un projecte sobre els ODS, que com tots sabeu són els Objectius del Desenvolupament Sostenible, que a nivell mundial s’han posat d’acord per arribar a cumplir-los pel 2030.

Hem estat estudiant els 17 objectius dels ODS, a partir de textos, pàgines web, i altres audiovisuals.

Al principi cada alumne va elegir un objectiu, i va redissenyar el seu logotip:

Que vos agrada més el nostre o l’original?

Després d’estudiar els 17 ODS ens vàrem decidir a fer un podcast, repartírem la classe en 4 grups, un grup va fer la introducció, 2 grups varen fer els 17 objectius i l’altre va fer el final.

Quan vàrem acabar de fer la feina que ens tocava, vàrem començar a muntar el podcast, i varem gravar del primer fins al darrer grup.

En acabar aquest projecte i amb el que hem après hem vist que el món cada vegada anirà pitjor, i si no complim amb aquests objectius i fem un esforç entre tots el planeta no durarà molt més.

I ara sense més dilació vos presentem el nostre podcast:

I vos desitjam a tots un bon nadal sostenible.

Els alumnes de 1r ESO C