UN TAST DEL QUE VENDRÀ… 6è EI

Des de principi de curs, les aules de 6è d’Infantil hem anat treballant sobre els nostres projectes. Per una banda, la Serra de Tramuntana com a projecte comú a l’escola i, per una altra, els animals que ens identifiquen com a grup aquest curs: els voltors negres i les ratapinyades.

Aquesta vegada hem volgut innovar el format: com recopilam tota la informació que hem anat cercant, compartint i intercanviant sobre els temes per així anar construint un resultat que, podeu estar segurs, serà meravellós. Es tracta d’un documental, i per tant, no només la informació que apareix és important sinó també la manera com està reproduïda. Pensam que aquest document pot plasmar tot el que hem anat construint infants, famílies i mestres amb un format que permet compartir el que hem anat treballant amb més facilitat, tant a casa com a l’escola.

A continuació, us deixam un petit tast o tràiler del que serà el nostre documental. Esperem que el gaudiu i estigueu atents a la pròxima data per l’estrena.