Viatja amb les cooperatives, pel teu futur

Amb aquest encoratjador titular presenta la pàgina de la Unió de Cooperatives de Treball Associat la notícia que comença així:
La cooperativa CIDE ha estat l’escenari de luxe de la I jornada d’Orientació Professional , que tenia com a objectiu apropar als alumnes les diferents opcions que tenen de cara a continuar amb la seva formació acadèmica.
Prop de mil alumnes, i també pares i mares, pels qui està més enfocada la jornada d’aquesta tarda, hauran passat al final de la jornada pel pavelló del CIDE, amb la finalitat de poder orientar-se i acabar de decidir-se per una de les diferents opcions que se’ls planteja.
Nosaltres, perquè Som Cooperativa, participàrem a l’event. Us deixam aquí alguns moments de la diada.
Pitjant a la imatge de la dreta veure un altre àlbum.
mostra FP UCTAIB
I el Diario de Mallorca també ens en ha deixat un bon grapat:

mostra FP UCTAIB DM