Visca la Festa Major

Durant els dies 4 al 6 d’abril, l’escola ha celebrat la seva Festa Major amb una gran varietat d’activitats. Els alumnes, professors i famílies han participat en diverses activitats per celebrar aquesta festivitat.

El dilluns 3 d’abril es va realitzar el pregó de la Festa Major, a càrrec de l’alumnat de 4t d’ESO, que va iniciar oficialment als actes de la Festa Major. Va ser un moment únic que segur que se’ns queda a la memòria col·lectiva de l’escola. El dimarts 4 d’abril, la xaranga va recórrer tots els passadissos de l’escola, fent ballar des dels més petits a les més grans, posant el punt final als tallers del matí.

El dimecres 5 d’abril va ser un dia especial amb l’enlairament del globus aerostàtic, va ser un moment màgic per als i les alumnes. I vam acabar amb la fireta d’activitats, el sopar a la fresca i la gran revetlla amb ball i música per a tothom. Vam aconseguir tenyir l’escola de granat amb les camisetes de la festa.

La Festa Major de l’escola va ser una oportunitat per als alumnes, professors i famílies de gaudir de l’escola, així com de compartir moments de diversió i alegria. En resum, la Festa Major de l’escola va ser un èxit total, amb una gran participació.

Clica la imatge si vols accedir a l’àlbum de la Festa Major
Clica la imatge si vols accedir a l’àlbum de la festa de Cloenda