Xerrada materials educatius. Projecte de cohesió d’Ed. Infantil i el GS d’Ed. Infantil

El segon cicle d’Educació Infantil i el Grau Superior d’Educació Infantil de l’escola tenen en marxa un projecte de cohesió, duent a terme diverses activitats conjuntes. Entre elles, l’alumnat de 2n del GS a l’assignatura d’El joc i la seva metodologia, varen anar a les aules d’Infantil a observar i manipular les propostes i materials. A més en Jaume i na Francina, mestres de l’escola, varen explicar com els infants interactuen amb els materials i espais, quina metodologia segueixen per les propostes, quin acompanyament / rol hi té l’adult durant aquests moments de joc, quins criteris segueixen per escollir els materials i propostes… L’alumnat del Grau Superior va sortir encantat! Veure aquesta transferència, de la teoria a la pràctica, els enriqueix enormement el seu aprenentatge.