XI Olimpíades Escolars Marratxí ’11

XI OLIMPÍADES ESCOLARS MARRATXÍ ’11.
Dissabte 14 de maig i diumenge 15 de maig de 2011.
Convidam a altres escoles de Marratxí i a centres educatius que funcionin com a cooperatives i naturalment a associacions de grups d’esplai de la zona de Marratxí.
La nostra finalitat no és altre que poder gaudir de dos dies intensos d’esport.
Pretenem fer entendre els nostres fills/es que l’esport és saludable i no necessàriament l’hem d’utilitzar per a competir i ésser els millors, simplement l’hem de fer servir per a formar els nostres fills/es com a persones i desconnectar un poc d’aquest món, de cada vegada més competitiu. La participació és el que realment ens importa. El nostre lema és: diverteix-te i aprèn.
Llegiu la circular informativa, que inclou el full d’inscripció.
HEU DE REMETRE AQUEST FULL D’INSCRIPCIÓ I AUTORITZACIÓ ABANS DE DIMECRES 20 d’abril de 2011 A LA FINESTRETA DE MATERIAL (MARIA JOSÉ) ABONANT AL MOMENT LA QUANTITAT DE 7 € QUE ÉS EL COST DE L’ACTIVITAT.
Informació per a les escoles.