XII OLIMPÍADES ESCOLARS MARRATXÍ ’12

Mascota guanyadora del concurs:

Després de dotze anys, l’escola prepara les XII Olimpíades Escolars Marratxí ’12.
En aquestes XII Olimpíades hi pot participar qualsevol nin i nina que actualment està matriculat/da en el centre.
Convidarem altres escoles de Marratxí i a centres educatius que funcionin com a cooperatives i naturalment a associacions de grups d’esplai de la zona de Marratxí.
La nostra finalitat no és altre que poder gaudir de dos dies intensos d’esport.
Pretenem fer entendre els nostres fills/es que l’esport és saludable i no necessàriament l’hem d’utilitzar per a competir i ésser els millors, simplement l’hem de fer servir per a formar els nostres fills/es com a persones i desconnectar un poc d’aquest món, de cada vegada, més competitiu. La participació és el que realment ens importa. El nostre lema és: diverteix-te i aprèn.
Es farà en el terme Municipal de Marratxí concretament en les instal·lacions esportives de Son Caulelles, cedides per l’Ajuntament, els dies 26 i 27 de maig de 2012. Podran participar nins i nines de 1r de primària a 1r ESO.
Nosaltres els farem arribar una samarreta per a poder participar. Cada escola anirà d’un color diferent. Dissabte 26 de maig, a les 9:00 h., farem una petita desfilada des de la plaça de l’Ajuntament de Marratxí fins a les instal·lacions de Son Caulelles portant la senyera Olímpica i la torxa amb tots/es els/les participants. Encendrem el pebeter olímpic i començaran les competicions esportives.
Pel dissabte 26 de maig els nins i les nines portaran el seu berenar i dinar i menjaran amb els seus monitors/res que els haurem assignat durant aquests dos dies. El vespre farem una torrada pels participants, que anirà a càrrec de l’organització. Els/les participants que vulguin quedar a dormir en les instal·lacions de Son Caulelles, bastarà que portin un sac de dormir i una estoreta.
Com cada any organitzarem un partidet de futbol 7 i bàsquet per a tots/es els pares i les mares que hi vulguin participar, portau roba esportiva i calçat adequat.
El diumenge 27 de maig , pel matí, l’organització repartirà el berenar a tots/es els/les participants que hagin quedat a dormir. Les competicions continuaran fins a l’hora de dinar. Acabarem aproximadament a les 13:00 h. amb el lliurament, a tots/es els nins i nines, d’un petit recordatori d’aquestes olimpíades .Passarem la senyera olímpica a la propera entitat o escola organitzadora , per així poder tenir una continuïtat.

Podeu baixar des d’aquí les circulars emeses, amb els fulls d’inscripció:

1era circular informativa inscripcions pels pares i mares XII OLIMPÍADA ESPORTIVA’12 dimarts 12 abril 2012
INFORMACIÓ XII OLIMPIADES MARRATXÍ 2012 ESCOLES

Més informació:

XII OLIMPÍADES INFANTILS ESCOLARS MARRATXÍ ‘12

Per onzè any consecutiu es convoquen les XII Olimpíades Infantils Escolars de Marratxí ’12 , organitzades per l’escola Es Liceu, a què es convida a tots els centres escolars, associacions, clubs… del terme Municipal de Marratxí de que vulguin participar-hi, després de tenir en compte els següents punts:

Dies: Dissabte 26 i diumenge 27 de maig de 2012.

Lloc: Terme Municipal de Marratxí (instal·lacions esportives de Son Caulelles).

Esports: Mini-bàsquet,bàsquet,futbolet,voleibol,handbol,tennis, Escacs,atletisme i tennis taula.

Esports d’exhibició: gimnàstica deportiva,arts marcials ,patinatge artístic, bèisbol, dansa, pilates, tai-xí taoista…

Participants/tes: Tots/es els/les participants es podran inscriure en qualsevol esport convocat.

Categoríes:

INICIACIÓ…………………. 1r i 2n de primària.

BENJAMÍ……………………. 3r i 4t de primària.

ALEVÍ…………………………..5è i 6è de primària.

INFANTIL…………………… 1r i 2n d’ESO.

CADET………………………… 3r i 4t d’ESO.

SENIOR…………………….. 1er i 2on de batxiller.

DATES IMPORTANTS:

• Dates de les Olimpíades: Dissabte 26 i diumenge 27 de maig de 2012.

• Data màxima d’inscripció:DIMECRES 11 DE MAIG DE 2012.

• Data màxima per lliurar les mascotes:

DILLUNS 30 D’ABRIL DE 2012.

IMPORTANT:

• No es repartiran premis pels guanyadors/res, es donarà als participants/tes un petit detall com a recordatori. L’esperit d’aquestes XII Olimpíades és purament participatiu.

DISSABTE 26 DE MAIG

09:00 h.- Concentració de tots i totes els/les participants.

09:20 h.- Desfilada dels/de les participants pels carrers de

fins a les instal·lacions de Son Caulelles.

09:45 h.- Obertura: XI Olimpíada Escolar de Marratxí.

10:00 h.- Inici d’activitats esportives.

13:00 h.- Descans i dinar.

14:00 h.- Activitats esportives.

19:30 h.- Exhibició.

20:00 h.- Cinema a la fresca.

21:00 h.- Torrada pels/per les participants.

DIUMENGE 27 DE MAIG

10:00 h.- Inici d’activitats esportives.

12:45 h.- Exhibició.

13:00 h.- Clausura de les IX Olimpíades Marratxí ’09.

Marratxí a, 5 març de 2011.