XIII CERTAMEN LITERARI ES LICEU

QUÈ s’ha de fer?
S’ha de crear un RELAT (on un CONTE) o un POEMA relacionat amb la CREATIVITART
Enguany hi haurà dues modalitats: Prosa i Poesia.
QUI pot participar?
L’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è de Primària, tota ESO, Cicles Formatius i PQPI. Els relats es classificaran per modalitat i en quatre categories:
A) Educació Primària (3r i 4t)
B) Educació Primària (5è i 6è)
C) Educació Secundària (1r, 2n i PQPI)
D) Educació Secundària (3r, 4t i Cicles Formatius)
COM s’ha de presentar?
Escrit en CATALÀ i a ORDINADOR, amb lletra Verdana, Arial o Times New Roman, tamany 12 i amb espai entre línees 1 ½ (com el d’aquesta circular). Si és un RELAT haurà de tenir una extensió mínima d’una cara i màxima de dues.
Si és un POEMA, l’extensió màxima serà de 56 versos. I tots signats amb un pseudònim (un nom artístic).
QUAN s’ha d’entregar?
S’ha d’entregar a la Biblioteca abans de divendres 4 DE MARÇ. El jurat té fins el 16 de març per a decidir els finalistes amb l’objectiu de poder presentar les obres al Certàmen Literari de la Unió de Cooperatives.
QUINS seran els PREMIS?
Hi haurà un primer premi per a cada una de les categories que consistirà en un E-BOOK i la PUBLICACIÓ del poema o relat a la revista i a la web de l’escola. Un segon premi que serà un bon lot de LLIBRES. A més d’un DIPLOMA de participació a tothom que s’hi presenti. L’entrega de premis es celebrarà dia 22 D’ABRIL.
QUI formarà part del JURAT?
Professorat de Primària; professorat de Secundària; representants de la Biblioteca; representants de l’AMIPA i una escriptora i/o poeta catalana.
ANIMA’T A PARTICIPAR ! ! !