XIII Diada Popular

Enrere deixam una part important del curs, just després d’unes vacances molt significades.

Confiam que heu pogut gaudir de moments agradables en família i que us han arribat alguns presents.

L’escola torna a emplenar-se d’alegria, jocs i aprenentatges. La vida torna a donar sentit a les nostres aules i passadissos.

Necessitarem uns dies per a poder compartir els sentiments i les descobertes d’aquestes dates i, tot d’una, les portes de la diada cultural s’obren amb noves experiències per a compartir.

Aquí us avançam l’organització d’aquesta celebració:

DIVENDRES 12 de gener

INFANTIL i PRIMÀRIA: de les 9.00 a les 13h. Tallers i activitats (recull d’instruments i música popular, màscares, taller de gloses i rondalles, jocs tradicionals, construccions de fang…)

ESO i FORMACIÓ PROFESSIONAL: de les 8h a les 14h. Tallers i activitats (cançoner popular, caretes, vestimenta i balls de dimonis, dites, taller de cuina…)

FESTA

19h. Obertura de portes.
19,30h. a 21.30h. Música i ball de bot amb Rondalla Maristel·la.

20,30h. Torrada popular (cadascú durà pa i taleca).
Hi haurà venda de coques per part de l’alumnat de 6è de Primària i de 4t ESO per a recaptar doblers pel viatge d’estudis.

…I a les 21,30 h. Correfoc i dimoniada amb espectacle pirotècnic a càrrec del grup Kinfumfà.

DIMECRES 17 de gener (tothom ben vestits de negre)

9:30h. (ESO i FP) Torrada de botifarró i llonganissa per berenar.

10.15 i 11.15h. (Primària) Torrada de botifarró i llonganissa per berenar.

10h. (Infantil) Torrada de botifarró i llonganissa per berenar.

– Batucada
– Dimoniada.

18.30h. (CFGB) i 19.10h. (GM i GS) Torrada de botifarró i llonganissa per berenar.

* Recordau que aquest dia l’alumnat no ha de portar berenar

Normes per a la dimoniada

– Portau roba de cotó, amb màniga llarga, gorra o capell i mocador al coll.

– No molesteu ni toqueu els dimonis.

– Per ballar amb els dimonis, s’han de seguir les seves indicacions.