XX Certamen Literari

Encetam el certamen literari d’enguany.

Des d’Es Liceu treballam per a oferir possibilitats variades i creatives per a què l’alumnat trobi un context on la llengua escrita, en totes les seves funcions, formi part de la vida quotidiana.

És per això que ja podeu anar espolsant les idees i la imaginació per participar al XX certamen que, com cada any, organitzem des de la biblioteca. La convidada a participar és per a les persones de la comunitat educatives, a partir de 3r de primària.

Enguany els arguments dels vostres relats han d’estar relacionats amb el tema de l’escola: PORTES OBERTES AL MÓN.

Els relats es presentaran en  format digital (PDF), i s’enviaran a biblioteca@esliceu.com amb un espai 1,5, lletra Arial, Verdana o Times New Roman amb cos 12, i signats amb un pseudònim (nom inventat). Al correu on adjunteu el pdf heu d’escriure el nom, llinatges i curs de l’alumne/a.

L’extensió mínima ha de ser d’una cara d’un full, i màxima de 2 fulls.

L’alumnat interessat a participar en el concurs ha d’enviar el seu relat a la biblioteca abans del 17 de març del 2023.

Cada participant només podrà presentar un relat. En el cas de presentar dos relats, el participant quedarà automàticament eliminat.

El nostre jurat espera ansiós els vostres relats.

Animau-vos a participar!!