XXV Setmana Cultural a Segon cicle de Primària

Un altre any més la setmana cultural ens visita plena d’activitats i tallers, en els quals, els nins/es del nostre cicle han pogut conèixer coses noves relacionades amb el tema central treballat aquest curs a les aules: les Set Arts. Des d’una vessant lúdica, els nostre alumnes han duit a terme tallers de cal·ligrafia medieval, clown, balls i danses actuals, teatres… a més d’una excursió a la Volta des General, organitzada des de l’àrea d’educació física, dins el projecte de senderisme.
Aquestes jornades han acabat amb una gran festa a la qual hem exposat les feines fetes aquests dies pels nostres alumnes. A més de tot això vos volem deixar una recull de fotos de les diferents activitat que han fet els vostres fills/es.
Mirau-les al lloc web del segon cicle!