XXV Setmana Cultural Es Liceu. Les set arts.

Estimades famílies,
Just abans del proper descans escolar, celebrarem la XXV SETMANA CULTURAL durant els dies 25, 26 i 27 de març.
Sabeu que la nostra escola ha triat LES SET ARTS com a tema vehicular que unifica les diferents aules i el treball a classe sobre aquest creatiu tema serà una constant durant el present curs.
Us presentam l’organització de les activitats d’aquests dies i us convidam a la festa de cloenda de dimecres 27.
SORTIDES
Infantil: Dimecres 27 (Cercam les 7 arts per ciutat)

SENDERISME:
Primer cicle: Dilluns 25 (Finca pública Es Galatzó–Casal Tramuntanal)
Segon cicle: Dilluns 25 (Volta Des General)
Tercer cicle: Dimarts 26 (5è: Camí d’Establiments–Esporles/6è Ermita de Valldemossa).
TALLERS
Infantil: crespells, percussió, danses i fabricació d’instruments.
Primer cicle: gimcanArt, contacontes sensorials, taller teatral “Actuam un conte”i cinema amb crispetes.
Segon cicle: taller de ball, clown, cal·ligrafia medieval i la comèdia de l’art.
Tercer cicle: confecció de marcs, blonda amb receptes i recreaió d’edificis.
SECUNDÀRIA
Tallers de les arts i jocs esportius.
FESTA DE CLOENDA
18h Exposició als passadissos
19h Espectacle del Mag Mr Carrot (passadís Primària)
20h Batucada de l’escola
20:30 Sopar
22h Actuació del grup musical D-Voldies.
Venda de tiquets a la finestra de material i a la mateixa taula (6€)
Així mateix, us informam que dia 27 acabarem l’horari lectiu a les 14’00h. i, com ja és habitual, hi haurà servei de menjador fins les 15’00h.
També volem aprofitar per a desitjar-vos unes bones vacances i recordau que tornarem a la normalitat lectiva dia 8 d’abril .
L’EQUIP DIRECTIU
Es Pont d’Inca, a dijous 21 de març de 2013.