Començam!!

Estimada comunitat educativa

Desitjam que el temps d’estiu hagi estat profitós a les vostres llars i que heu tengut moments per a fer allò que més us agrada.

L’escola roman, ansiosa d’acollir vida, mentre l’esforç del personal del centre aconsegueix disposar espais càlids de convivència.

Donam el sus a un nou curs que es presenta amb algunes particularitats i que encaram amb la força que esdevenen les diferents sinergies que donen sentit a Es Liceu.

El desenvolupament del recent plantejament normatiu condiciona l’adaptació de les metodologies de feina enfocades a l’optimització dels espais educatius, quant a contextos inclusius, respectuosos i motivadors. Els nostres esforços se centraran en generar les condicions adients per a què la convivència sigui un element més de creixement que estimuli els aprenentatges.

Per tal d’obrir camí al proper curs i establir les primeres passes de l’imprescindible vincle entre família i escola, us convocam a les següents reunions:

• Dimecres 6 de setembre, reunió de famílies de 1r i 2n de primària → 18’30 h.
  • Dimecres 6 de setembre, reunió de famílies de 3r i 4t de primària → 19’00 h.
  • Dimecres 6 de setembre, reunió de famílies de 5è i 6è de primària → 19’30 h.
  • Dijous 7 de setembre, reunió de famílies d’infantil → 19.00 h.
  • Dijous 7 de setembre, reunió de famílies de 1r d’eso → 18.00h.
  • Dijous 5 d’octubre, reunió de FORMACIÓ PROFESSIONAL→ 18.00h

La resta de cursos rebran les convocatòries en els propers dies.

L’inici del curs serà dilluns 11 de setembre. Les etapes d’infantil i primària faran horari intensiu de 9 h a 14 h fins al 30 de setembre.  L’etapa de secundària també començarà el curs el mateix dilluns fent de 9:00 a 12:00 i dimarts ja iniciarà l’horari habitual de 8:15 a 14:20.

L’alumnat de Formació Professional comença divendres 22 de setembre. Tota la informació relacionada amb aquesta etapa la trobareu a la pàgina web del centre.

Tal i com vàrem anunciar a la informació de final de curs, encara sou a temps de sol·licitar l’alta dels serveis complementaris (menjador i escola matinera). El formulari d’inscripció romandrà obert fins dia 6 de setembre.

Fins aviat

L’equip directiu